دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تقدیم به عزیزم

گاهی وقتاچنان دلتنگ میشوم

که بی تابی ام راهیچ بهانه ای

تاب نمیاوردبه خودم که میایم

ازکسی دورم که بی نهایت
                                                                                                   
دوستش دارم        



نظرات شما عزیزان:

روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت8:20---21 فروردين 1392
سلام حالت خوبه؟ ببخش ادرستو فراموش کردم نتونستم بیام چه خبر وبلاگت خیلی قشنگ شده بیا به وبلاگم منتظرتم




پاسخ:سلام خوبی من همین الان نتم وص شدببخشیدنیومدم ب وبلاگت ولی قشنگ شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 20:15 | |



کد